Regulamin Zakupów

ODBIÓR W PUNKCIE – jak?

Odbiór w punkcie to zmiana adresu dostawy, bez dodatkowych opłat. Co zrobić byśmy tak nadali przesyłkę? Odbiór w punkcie jest automatycznym awizowaniem przesyłki w placówce poczty i zwierzaki nie jeżdżą cały dzień z listonoszem na mrozie. Jeśli decydujemy się na taką formę przesyłki proszę o podanie adresu placówki poczty gdzie mamy wysłać paczkę w formularzu adresu. Przykład: „Odbiór w punkcie Jan Nowak (imię i nazwisko kupującego) ul. Pocztowa 2 (adres poczty) 11-111 Warszawa (adres poczty)” Po nadaniu przesyłki przesyłamy numer paczki, po którym należy na stronie poczty śledzić jej położenie. Gdy znajdzie się już w miejscu docelowym, należy udać się na pocztę osobiście z numerem nadania.

REGULAMIN:

    Zasady i warunki
      Warunki ogólne 1. Zakupy na stronie sklepu mogą być złożone przez zarejestrowanie się na stronie lub też przez opcję zakupu bez logowania. Użytkownik rejestrując się wyraża zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie swoich danych osobowych obecnie i w przyszłości (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych- Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez firmę ARENT. 3. Złożenie zamówienia na stronie sklep.arent.pl jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu. 4. Zamówienie jest realizowane poprzez wybranie odpowiedniego produktu, rozmiaru i liczby przedmiotów do koszyka. Po potwierdzeniu użytkownik jest proszony o wejście na stronę wyboru sposobu płatności i dostawy. Realizacja zamówienia i gwarancja 1. Przesyłka dostarczana jest do klienta w przeciągu 24-48 godzin od jej nadania. Możliwe są opóźnienia z winy przewoźnika, za które nie odpowiadamy. 2. Sprzedający bierze całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wysyłki. W przypadku śmierci pajęczaków zwracamy pieniądze za ptaszniki po otrzymaniu wyraźnych zdjęć martwych pająków zrobionych w dniu otrzymania przesyłki na tle numeru paczki lub wysyłamy pająka ponownie na własny koszt. 3. W niektórych przypadkach, wcześniej określonych przez sprzedającego gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie przesyłek z opcją „Odbiór w punkcie”. 4. Jeśli temperatura w nocy spadnie poniżej -2’C zastrzegamy sobie możliwość przesunięcia realizacji paczki z żywymi zwierzętami oczekując poprawy pogody. Przesyłki z akcesoriami i gadżetami realizowane są niezależnie od warunków pogodowych. 5. Obowiązuje jedna opłata za wysyłkę przy zakupach wielu produktów. 6. Pakowanie przesyłki ma miejsce po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Dniem wysyłki jest poniedziałek (wysyłki zagraniczne), wtorek i środa (wysyłki krajowe). Nie wysyłamy paczek w czwartek i piątek. 7. Pająki zostaną wysłane w środę tylko i wyłącznie wtedy, gdy transakcja wraz z wpłatą za towar zostanie dokonana do godziny 20:00 dnia poprzedzającego (tj. wtorek). Po tym terminie wysyłka zostaje automatycznie przeniesiona na kolejną sesję wysyłki (kolejny tydzień). 8. Przy zakupach powyżej 250,00 zł wysyłka jest opłacana przez sprzedającego. 9. Istnieje możliwość nadania każdej z oferowanej przez nas formy wysyłki w postaci „Odbiór w punkcie”. Przesyłka jest automatycznie awizowana w placówce, którą klient wskaże. Po złożeniu zamówienia kupujący podaje adres docelowej placówki poczty wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem. 10. Zamówienie można odebrać we własnym zakresie w ustalonym miejscu i czasie bez żadnych dodatkowych opłat. 11. Nie przyjmujemy zwrotów żywych zwierząt. 12. Gratis jest dobierany indywidualnie do zamówienia. Kupujący może otrzymać maksymalnie trzy gratisy. 13. Informacje na temat przesyłek udzielane są tylko drogą e-mailową, nie udzielamy informacji telefonicznie. Zwrotny i reklamacje 1. Kupujący, który dokonał zakupu przez naszą stronę (drogą elektroniczną), może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie w ciągu dziesięciu dni od daty dostawy w formie pisemnej lub elektronicznej. W chwili odstąpienia od umowy kupujący jest zobowiązany do odesłania dostarczonego zamówienia w takim samym stanie (szczególnie w przypadku zwierząt, należy je odesłać w bezpieczny sposób do siedziby firmy). Pieniądze zwracane są na numer konta bankowego konsumenta. 2. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Po przyjęciu reklamacji i pozytywnym rozpatrzeniu wysyłany jest nowy produkt po opłaceniu kosztów wysyłki lub zwracane są pieniądze na numer konta bankowego klienta. Inne 1. Wszystkie zdjęcia są autorstwa i własnością Mariusza Arenta. Zastrzegam prawo do kopiowania/rozpowszechniania/korzystania ze zdjęć bez mojej zgody. W chwili naruszenia praw autorskich właściciel zdjęć może zawiadomić prokuraturę w związku z art. 122 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 2. Oferuję pomoc przy początkach w hodowli w formie merytorycznej.